Vaš najljubši kinematograf

Zaupajte nam kateri je vaš najljubši kinematograf in ob obisku na www.cineplexx.si, boste hitreje prišli do vaših priljubljenih vsebin.

Zapri

Vaš najljubši kinematograf

  • Cineplexx Celje
  • Cineplexx Koper
  • Cineplexx Kranj
  • Cineplexx Ljubljana Rudnik
  • Cineplexx Maribor
  • Cineplexx Murska Sobota
  • Cineplexx Novo mesto

Ponoreli Henry

Ocena

ocena

ocene filmov.,

Ta film še ni bil ocenjen,
bodite prvi!

Ponoreli Henry

Dobro se pripnite. Ponoreli Henry je ena najbolj neizprosno divjih voženj, kar smo jih zadnje čase videli na filmskih platnih: celoten film boste podoživeli skozi oči glavnega junaka Henryja.

Naslov v izvirniku: Hardcore Henry
V kinu od: 21.04.2016
Dolžina filma: 95 minut
Država / Letnik: RUS, USA/2016
Filmski žanr: Akcijski film, Pustolovski film, Znanstvena fantastika
Igralci: Haley Bennett, Tim Roth, Sharlto Copley, Cyrus Arnold, Ilya Naishuller, Darya Charusha
Režija: Ilya Naishuller
Distributer: Blitz film & video distribution d.o.o.

Tehnologija

  • Digital 2D

Podroben opis

IGRAJO: Sharto Copley, Danila Kozlovsky, Haley Bennett in drugi

O FILMU
Ko se film začne, se ne boste spomnili prav ničesar. Predvsem zato, ker vas je ravnokar od mrtvih obudila vaša soproga (Haley Bennett). Pove vam, da vam je ime Henry. Pet minut pozneje na vas streljajo, vašo ženo pa ugrabijo, in po vsej verjetnosti bi jo morali iti rešit. Kdo jo je ugrabil? Ime mu je Akan (Danila Kozlovsky), mogočen mafijec je s celo vojsko plačancev, in namenil se je prevzeti nadzor nad vsem svetom. Poleg tega se potikate v povsem neznanem mestu – v Moskvi – in vsi bi radi, da bi bili mrtvi. Vsi razen skrivnostnega britanskega možakarja po imenu Jimmy (Sharlto Copley)… ki je morda na vaši strani, ampak prepričani pa tudi niste.

Če preživite vso to norost in razrešite skrivnost, se vam morda še posveti, za kaj ste na tem svetu in kdo v resnici ste. Vso srečo, Henry. Potrebovali jo boste…

Ponoreli Henry je svojo pot začel kot revolucionarni video spot ruskega filmarja Ilye Naishullerja za pesem Bad Motherf*cker; video, v katerem nastopa kot frontman svoje pankovske skupine Biting Elbows, je naravnost operno razbohotena nekompromisna zgodba, podana skozi oči glavnega junaka. Skrajno hipnotični spot je dobil prek 120 milijonov zadetkov, in producent in režiser Timur Bekmambetov je prek Facebooka Naishullerju predlagal, naj zadevo razširi v celovečerec – rezultat je akcije polna dogodivščina, ki gledalca popolnoma potegne vase, saj je posneta s stališča glavnega lika, ciborga po imenu Henry.

»Nekako se nisem mogel naveličati gledati spota Bad Motherf*cker,« pravi Bekmambetov. »Čisto me je prevzel Ilyin drzni, ustvarjalni duh. Pritegnile so me tri glavne točke: izvirnost, drznost in zanimiva zasnova. Spot je resnično edinstven in nenavaden. Nekaj, kar je videti kot čista norost, se izkaže za dodobra domišljen in racionalno dodelan projekt. Ilyin proces pri dosegi tega cilja je ena najbolj dragocenih prednosti.«

Film je domala v celoti posnet s kamerami GoPro, opremljenimi po Ilyinih navodilih, in povsem opušča – če ne celo kljubuje – tradicionalnemu načinu filmskega ustvarjanja. Nadomesti ga s surovim, neobdelanim, neposrednim izkustvom, kar občinstvu omogoča, da postane eno z glavnim likom ter se tako s Henryjem poda na zelo osebno in vznemirljivo popotovanje.

»Akcijski filmi vedno uspevajo takrat, ko gledalca prepričajo, da je priča nevarnim zapletom, kakršnim bi se večina ljudi v resničnem življenju raje izognila. Cilj pri Henryju je bil, da ta učinek še nadgradimo; da gledalce pahnemo naravnost v telo glavnega lika, pri čemer z njim izkusijo surov in adrenalin črpajoči občutek, kakršnega po navadi opazujemo z varne razdalje,« pravi Naishuller, ki je bil sprva nad Bekmambetovim navdušenjem in vztrajanjem o celovečerni inačici video spota skeptičen… »Drugi večer po tistem, ko je spot za Bad Motherf*cker postal taka uspešnica, sem dobil Timurjevo sporočilo. Timur je v Rusiji velika živina; filmski junak. Potem sva govorila prek Skypa, čestital mi je in me vprašal, če bi me zadevo zanimalo razširiti v film. Če sem pošten, sem se sprva precej obotavljal, saj nisem bil prepričan, da bilo mogoče učinek nečesa kratkega dovolj dobro pretvoriti v daljšo formo. A ko me je vprašal, ali si v kinu ne želim videti kakega sijajnega filma, podanega skozi oči junaka, sem mu moral pritrditi, in rekel mi je, naj se tak film spravim narediti. In bolj ko sem razmišljal o tem, boj zanimiv izziv se mi je zdel. Ni me najbolj skrbela akcija, temveč to, ali bom v takšni ustvarjalni kletki znal povedati zgodbo. Dojel sem, da bo to, če dobro podam oboje, za gledalce neverjetna filmska izkušnja. Odletel sem v Los Angeles k Timurju, s katerim sva predelala glavne izzive projekta, izmenjala nekaj mnenj in zadevo zapečatila s stiskom rok. Česa tako preprostega in neverjetnega še nisem doživel. Ne le, da sem dobil priložnost sodelovati z enim najbolj spoštovanih ruskih režiserjev in producentov, temveč mi je taisti producent obljubil, da mi bo dovolil posneti film točno tak, kakršnega si bom zamislil. Ob povratku v Moskvo sem poiskal dodatno finančno podporo in začel delati na scenariju. Timur je bil mož beseda, in tako sem dobil producenta, ki sem ga lahko kadar koli vprašal za nasvet ali pomoč, a me ni niti enkrat ni silil, da naredim kaj, kar se mi za film ni zdelo primerno. Ker je tudi sam režiser in producent, se dobro zaveda, pod kakšnim pritiskom se lahko znajde ustvarjalec.«

Producentka Inga Smith je ena zgodnejših Ilyinih oboževalcev, saj ga pozna še prek njegovih zgodnjih video spotov v produkciji Ekaterine Kononenko. »Kristalno jasno je bilo, da je Ilya nadvse nadarjen,« pravi Smithova. »Dobila sva se v New Yorku in govorila o filmu, ki ga je želel posneti, jaz pa naj bi bila producentka. Ravno sem prejela osnutek za ta čisto drugačen film, ko je spot za Bad Motherf*cker eksplodiral po vsem spletu in je Ilya zbudil zanimanje Hollywooda. Klicali so ga z radio postaj, intervjuvali za MTV, Samuel Jackson je tvitnil fotografijo, na kateri drži na roke izpisan znak 'I’m A Bad Motherf*er'… Za Ilyo je bil to res vznemirljiv čas.«

Medtem je Naishuller doma pilil scenarij in Timurju predlagal, da bi za še neimenovano stransko vlogo pomagača glavnega junaka dobili kakšnega zvezdnika. »Vprašal me je, koga imam v mislih, in takoj sem izstrelil, da Sharlta Copleyja. Tumir je poskrbel, da sva se s Sharltom slišala prek Skypa; opisal sem mu slog filma, osnovno zgradbo zgodbe in vlogo vodiča in svetovalca, za katero sem ga hotel. Sharlta je zasnova zgodbe pritegnila, ni ga bilo strah sodelovati pri tako eksperimentalnem projektu; rekel je, da bo, če mu bosta scenarij in lik všeč, vsekakor sodeloval. Nato sem cel teden živčno ustvarjal lik Jimmyja. Na vsak način sem hotel Sharlta v tem filmu, zato sem se moral domisliti nečesa, čemur ne bo mogel reči ne. Zdelo se mi je, da noben igralec ne bi zavrnil priložnosti, da v istem filmu igra več likov. In tako se je porodila zamisel o več Jimmyjih.«

Podobno kot Bekmambetova je tudi Copleya prevzel Niashullerjev video spot za Bad Motherf*cker. »S Timurjem sva skušala skupaj že leta posneti kak projekt. In potem mi lepega dne reče, da ima neko hudo zanimivo reč, pri kateri bi rad, da sodelujem, in mi poslal Ilyin kratki film. Kakih šestnajstkrat sem ga gledal, brez predaha, in nisem mogel verjeti svojim očem. Zamisel posneti film na ta način me je povsem očarala; nekaj čisto novega je, ustvarjalnega in edinstvenega.«

O IGRALCIH
Sharlto Copley (Jimmy) je južnoafriški igralec, režiser in producent. Kariero je začel v za oskarja imenovanem District 9 in nato igral v The A-Team, Elysium, Maleficent in Chappie. Na velika platna prihaja v The Hollars in Free Fire.

Režirati in igrati je začel pri dvanajstih v lastnih kratkih filmih; navdušenje nad improvizacijo in razvijanjem likov ga je spodbudilo, da je začel pisati, režirati in igrati v šolskih predstavah, nato pa je študiral za učitelja govora in drame v Londonu.

Pri devetnajstih je ustanovil prvo lastno podjetje in je zadnjih sedemnajst let soustanovil še več drugih medijskih, med njimi produkcijsko hišo, podjetje za posebne učinke in agencijo za igralce. Soustanovil je tudi prvo zasebno južnoafriško radiodifuzno hišo ETV in pri štiriindvajsetih postal najmlajši direktor v zgodovini južnoafriške televizije, pri tem pa je tesno sodeloval z Warner Brothers International Television, partnerskim podjetjem postaje. Zatem je delal kot producent in režiser mnogih oglasov, glasbenih video spotov in kratkih filmov, nadzoroval produkcijo posebnih učinkov pri svojem podjetju VFX in si prislužil nemalo nagrad. Kratki film 2001: A Space Oddity, ki ga je koproduciral in režiral, je najbolj priljubljeni južnoafriški kratki film vseh časov.
Za scenarij za Judgement Day je prejel nagrado Britanskega filmskega sklada; projekt je trenutno v razvijanju.

Haley Bennett (Estelle) bomo kmalu videli ob Denzelu Washingtonu in Chrisu Prattu v novi inačici klasičnega vesterna Magnificent Seven Antoinea Fuque, že letos pa ob Emily Blunt prihaja v težko pričakovanem The Girl On The Train po romanu Paule Hawkins, v režijskem prvencu za oskarja nominiranega scenarista Jasona Halla Thank You For Your Service, v še nenaslovljenem projektu Warrena Beattyja in ob Christianu Baleu v Malickovem Weightless.
Na velikih platnih je debitirala ob Draw Barrymore in Hughu Grantu v romantični komediji Marca Lawrencea Music And Lyrics, nato pa igrala v Marley And Me, Arcadia Lost, Passages, ob Denzelu Washingtonu v Fuquovem The Equalizer, ob Juno Temple v Arakijevem Kaboom, v Sleepwalking In the Rift Caryja Fukunage in v Kristy.

Danila Kozlovsky (Akan) je sin gledališke igralke in profesorja. Sprva je obiskoval glasbene in baletne šole, nato je zaradi neukrotljivega vedenja pristal v šoli za kadete. Šest let pozneje je disciplinirani mladenič začel pod vodstvom legendarnega Leva Dodina v Sankt Peterburgu začel študirati igro; debitiral je v gledališču in se takoj potegoval za nagrado za najboljšega novinca, nato pa še za nagrado v Benetkah za vlogo v celovečercu Garpastum. Odtlej je igral v prek dvajset filmih in prejel vrsto nagrad in priznanj. Uveljavil se je kot prvak med ruskimi igralci, zadnjih nekaj let pa se prebija tudi na mednarodno prizorišče – začel je v oglasu za Chanel Coco Mademoiselle ob Keiri Knightley in igral v ameriškem filmu The Vampire Academy. Na velika platna kmalu pride v ruski romantični komediji Status: Svoboden, ki jo je tudi produciral.
Poleg filmskega in gledališkega posla ga zanima še marsikaj drugega: igra klavir in saksofon ter poje. Lani je v gledališču Bolšoj začel z glasbeno predstavo Big Dream of an Ordinary Man, v kateri poje pesmi Franka Sinatre, Nata Kinga Colea in ostalih članov skupne Rat Pack.

O USTVARJALCIH
Ilya Naishuller (scenarij, režija, producent) je v Rusiji rojeni filmski ustvarjalec in frontman moskovske pank skupine Biting Elbows. Njihov žaljivi video spot za Bad Motherfucker je postal spletna senzacija, ki si jo je ogledalo prek 120 milijonov obiskovalcev in si je nabrala ogromno privržencev. Producent in režiser Timur Bekmabetov je eden teh privržencev in je Naishullerju predlagal, naj svoje videnje razširi v celovečerec – rezultat je Ponoreli Henry…

Vsi sporedi predvajanj

Spletni nakup, Rezervacija Spletni nakup, Ni rezervacije Nakup le na blagajni Rezervacija ni možna

Vaše mnenje

Tukaj lahko ocenite film.

Če želite uporabiti to funkcijo, morate biti prijavljeni.Če še niste uporabnik, se registrirajte tukaj.