Vaš najljubši kinematograf

Zaupajte nam kateri je vaš najljubši kinematograf in ob obisku na www.cineplexx.si, boste hitreje prišli do vaših priljubljenih vsebin.

Zapri

Vaš najljubši kinematograf

  • Cineplexx Celje
  • Cineplexx Koper
  • Cineplexx Kranj
  • Cineplexx Maribor
  • Cineplexx Murska Sobota
  • Cineplexx Novo mesto

Dežela La La

Ocena

Ta film še ni bil ocenjen,
bodite prvi!

Prikaži vse komentarje.
Dežela La La

Zgodba se odvija v Los Angelesu v času zlatih let Hollywooda, ki poka od romantike, kakršne ne vidimo vsak dan. V filmu Ryan Gosling igra džez glasbenika, ki se zaljubi v igralko v vzponu (Emma Stone), čemur sledi prava ljubezenska romanca z zapletom.

Naslov v izvirniku: La La Land
V kinu od: 05.01.2017
Dolžina filma: 128 minut
Država / Letnik: USA/2016
Filmski žanr: Muzikal, Komedija
Igralci: Emma Stone, Ryan Gosling, John Legend, J.K. Simmons
Režija: Damien Chazelle
Distributer: Blitz film & video distribution d.o.o.

Tehnologija

  • Digital 2D

Podroben opis

IGRAJO: Ryan Gosling, Emma Stone, Rosemarie DeWitt, John Legend in drugi

FESTIVALI, NAGRADE: Najboljša igralka – Benetke. Nagrada občinstva – Toronto. Nagrada občinstva za najboljši igrani celovečerec – Hamptons. Hollywoodska filmska nagrada za fotografijo in produkcijo. Telluride. London. Busan. Chicago. Viennale. AFI Fest.

O FILMU
Mia si želi postati igralka. Kadar ne poskuša sreče na avdicijah, v kantini streže kavo filmskim zvezdnikom. Sebastian je strasten jazzovski pianist, ki si služi kruh z igranjem v zanikrnih barih. Sorodni duši se srečata v srcu Los Angelesa in po nekaj nerodnih srečanjih iskrica končno preskoči. A medtem ko mlada zaljubljenca plezata po lestvi uspeha, začno njuno romanco ogrožati prav sanje, ki jim tako predano sledita.

Jazz in ljubezen v mestu sanj. Emma Stone in Ryan Gosling v čarobnem, prekipevajočem muzikalu Damiena Chazella (Ritem norosti). Otvoritveni film letošnjega beneškega festivala, kjer je Emma Stone prejela nagrado za najboljšo igralko.

Iz prve roke
»Želel sem posneti ljubezensko zgodbo in obenem ustvariti muzikal, podoben tistim, ki so me očarali v otroštvu, a posodobljen v nekaj zelo modernega. Zanimalo me je, kako uporabiti barve, prizorišča, kostume in vse te zelo ekspresionistične elemente starodobne režije, da bi povedal zgodbo, umeščeno v današnji čas. /.../ Kako vzeti to čarovnijo staromodnih muzikalov in jo prenesti v zgodbo resničnih ljudi v današnjem času, ko se stvari ne izidejo vedno po načrtih in kjer realnost največkrat ne doseže sanj. Muzikali te sicer vedno osrečijo, a pesem se vedno konča. Tudi v klasičnih muzikalih je vedno nekaj tragičnega pri vrnitvi v realnost vsakdanjega življenja. Prav zato smo filmu poskušali dati čim več realizma. Samo z resničnim ozadjem lahko fantazijski element zares učinkuje. /.../ Dežela la la je film o mestu, v katerem živim, o glasbi, ki sem jo igral v mladosti, o filmih, ob katerih sem odraščal. V tem smislu tudi velik spektakel v tem filmu doživljam zelo intimno. /…/. Tudi pestovanje nerealnih sanj prinese kaj dobrega. Celo kadar se sanje ne uresničijo – to se mi zdi čudovita lastnost Los Angelesa. Poln je ljudi, ki so se tja preselili, da bi uresničili svoje sanje. Mnogim od njih govorijo, da so nori, da živijo v iluziji. Hotel sem posneti film njim v čast in se pokloniti te vrste nestvarnemu stanju zavesti. /.../ Nekaj poetičnega je v ideji mesta, ki so ga zgradili ljudje z nerealnimi sanjami. /.../ Dežela la la se v mnogočem zelo razlikuje od filma Ritem norosti. Toda oba se ukvarjata s temo, ki mi je zelo blizu: kako vzpostaviti ravnotežje med življenjem in umetnostjo, med resničnostjo in sanjami, in še zlasti med svojim odnosom do lastne umetnosti in svojimi odnosi z drugimi ljudmi. V tem filmu sem poskušal zgodbo pripovedovati skozi glasbo, pesem in ples. Mislim, da je žanr muzikala odlična posoda za pripoved o iskanju ravnovesja med sanjami in resničnostjo. /.../ Največji vpliv – ne le na ta film, pač pa na vse, kar sem do zdaj ustvaril ali želel ustvariti – je imel najbrž Jacques Demy. Zame ni bolj formativnega filma od Cherbourških dežnikov (Les parapluies de Cherbourg, 1964). To je moja najgloblja ljubezen. /.../ V filmu Ritem norosti je bilo vse v znamenju odsekane montaže, ki je odsevala tempo in ritem bobnanja. Dežela la la je popolno nasprotje. Ritem norosti je film o pravih kotih, Dežela la la pa je vsa v znamenju krivin. /.../ Želel sem kamero, ki bi bila že sama po sebi melodična, ki se zdi kot plesalec in ki med plesom nikoli ni v napoto, pa vendar postane del koreografije.«
- Damien Chazelle

Portret avtorja
Damien Chazelle (rojen leta 1985 v mestu Providence, Rhode Island, ZDA) je na Harvardu diplomiral iz režije. Med odraščanjem se je posvetil jazzovskemu bobnanju ter redno igral po newyorških klubih, ulicah in postajah podzemne železnice. Svoj prvi celovečerec Guy and Madeline on a Park Bench (2009) je začel snemati že med študijem. Njegov drugi film Ritem norosti (Whiplash, 2014), zgodba o ambicioznem študentu bobnov, ki se na elitnem glasbenem konservatoriju spopada z brutalnimi učnimi metodami fanatičnega učitelja, je ponesel njegovo ime v svet. Film, ki se ga je oprijel vzdevek »Full Metal Jacket na glasbeni šoli«, je prejel glavno nagrado na festivalu v Sundanceu in tri oskarje, med njimi za najboljšega stranskega igralca, prikazan pa je bil tudi na LIFFu. Film Dežela la la je premiero doživel na festivalu v Benetkah in bil pospremljen s stoječimi ovacijami.

KRITIKE
»Ne marate muzikalov? Bleščeča Dežela la la bi to lahko spremenila /.../. Dežela la la je v vsej svoji globoki prisrčnosti ljubezensko pismo osupljivemu in čarobnemu mestu in hkrati oda ideji o romanci, ki bi se lahko tudi uresničila. Ta film ima potencial narediti zaljubljence iz vseh nas – le prepustiti se mu moramo.«
- Stephanie Zacharek, Time

»To je brezsramno romantičen poklon klasičnim muzikalom, ki po platnu trosi živobarvno energijo in sanjavi optimizem. Z nemajhno drznostjo išče svoj prostor nekje v kontinuumu med filmoma Pojmo v dežju (Singin’ in the Rain) in Vsi pravijo ljubim te (Everyone Says I Love You) Woodyja Allena, s kančkom Slave (Fame) Alana Parkerja v otvoritveni sekvenci. /.../ Dežela la la je tako vesel in dobrosrčen film – nekaj, kar vam bo s svojo sončno energijo dvignilo raven vitamina D v krvi.«
- Peter Bradshaw, The Guardian

»Tako z otvoritveno, na losangeleški avtocesti posneto sekvenco, ob kateri se boste živahno pozibavali na sedežu, kot s tisto, postavljeno v Griffithov observatorij, ki ga je ovekovečil film Upornik brez razloga (Rebel Without a Cause), se Chazelle prikloni nekaterim večnim hollywoodskim klasikam in se ob tem uživaško predaja radostim žanra, ki nam zna še vedno narisati nasmeh na obraz. Medtem ko Ryan Gosling in Emma Stone zapeljivo prepevata in poplesujeta skozi vrtinec življenja in ljubezni, posipata zvezdni prah po filmu, ki bo prižgal zvezdico v očeh vsakega gledalca.«
- Piers Handling, Mednarodni filmski festival v Torontu

»Vse tri Chazellove celovečerce povezuje ista rdeča nit; vsi trije poskušajo osvetliti njegovo priljubljeno temo: lahko glasba, ljubezen in umetnost sobivajo? Chazelle rad priduši luči, dokler se na zbledelem ozadju ne izlušči osamljena figura; tudi ko se film Dežela la la na koncu umakne resničnosti, ideje, na katerih stoji, ostanejo z nami. Morda pa vendarle ni tako 'la la lahkoten', kot se zdi.«
- Fionnuala Halligan, Screen Daily

»Chazellova lebdeča, skrajno elegantna in neskončno domiselna Dežela la la je redka žival: muzikal za odrasle, ki ni kičast ali posmehljiv in ne prihaja iz Bollywooda. Namesto tega dobimo ekstatično, čudovito izdelano odo filmom, kot sta Cherbourški dežniki Jacquesa Demyja in Pojmo v dežju Stanleyja Donena, ki se odvija v napol sanjskem svetu Los Angelesa in uspe zgostiti vzpone in padce romantične ljubezni v zelo hollywoodsko pripovedko, ob kateri vas bodo zasrbele pete. /.../ Način, kako je Los Angeles predstavljen v filmu, bi lahko poimenovali 'Jacques Demy sreča Edwarda Hopperja': vse je zavito v pastele, mehko svetlobo, mesečino in lesk uličnih luči. Dogaja se v današnjem času, a komajda – film ima nekakšno brezčasno vibracijo petdesetih, kot da bi se zlata doba muzikalov odvijala v našem času.«
- Dave Calhoun, Time Out

Vsi sporedi predvajanj

Spletni nakup, Rezervacija Spletni nakup, Ni rezervacije Nakup le na blagajni Rezervacija ni možna

Vaše mnenje

Tukaj lahko zapišete vaš komentar.

Če želite uporabiti to funkcijo, morate biti prijavljeni.Če še niste uporabnik, se registrirajte tukaj.


Komentarji uporabnikov

Prikaži vse komentarje.

Lenčkica, 24.03.2017

Škoda je konca, ker se vseeno nista Emma in Ryan zaljubila in porocila in najlepse je bilo, ko je vse potekalo kot bi moralo, kot v pravljici. Drugace pa super glasba, petje, igralci...najbolj me muci konec. Skoda filma.

SabinaBinca, 10.02.2017

Dežela Lala

pd13, 01.02.2017

Film, ki te prevzame... ravno prav holivudski in ravno prav "nekaj vec" :) Res lep film!